Dancing with Bono U2 live in Athens 360o tour

time: 3 September 2010
place: ΟAKA Athens
duration: 15.55 min
waiting time:4 hours
files: 486
artwork: 18 subjects
state of mind: extremely exited
Photo shooting By Yiannis Velissaridis

Ήταν πριν ένα χρόνο όταν έμαθα ότι οι U2 θα έρθουν στην Αθήνα και ότι η Universal  μου αναθέτει τη φωτογράφιση της συναυλίας τους. Επιτέλους έχω κερδίσει την ευκαιρία να φωτογραφίσω ένα από τα πιο αγαπημένα μου συγκροτήματα, που η μουσική τους με συντρόφευσε σε διαφορετικές φάσεις της ζωής μου.
 Δεν έχασα καθόλου χρόνο. Αγόρασα μία καινούργια φωτογραφική μηχανή και έκατσα  να μάθω να τη δουλεύω δεξιοτεχνικά μέχρι το Live της ζωής μου – σημειωτέον ότι φωτογραφίζω συναυλίες 20 χρόνια τώρα,  όσα είναι και τα χρόνια που ασχολούμαι με τη φωτογραφία της δισκογραφίας.

Με το πολύπόθυτο free pass στο χέρι, βρίσκομαι στις 5:30 μ.μ έξω από το Ολυμπιακό Στάδιο, όπου η ένταση και η αγωνία της αναμονής είναι μεγάλη, ενώ ένα τεράστιο πλήθος κόσμου συρέει κυριολεκτικά από παντού!

Λίγο πριν εμφανιστούν οι U2 στο ανυπόμονο κοινό τους  η μάνατζερ του συγκροτήματος δίνει τις απαραίτητες οδηγίες. Ανοίγει ένα σχέδιο της σκηνής και εξηγεί  πως ο Bono θα περάσει σε απόσταση αναπνοής και με το δικό του μοναδικό τρόπο θα δώσει τις πόζες που τόσο επιθυμούμε!  Το συμβόλαιο των συναυλιών τους μου επιτρέπει να φωτογραφίσω μόνο τα τρία πρώτα τραγούδια, και βρέθηκα να ρωτάω  τη μάνατζερ με αγωνία “are you sure?”. Το γεμάτο της σιγουριά “yes” ήταν όλα όσα ήθέλα να ακούσω.

Νιώθω σαν τα άλογα της κούρσας στα κλουβιά λίγο πριν ανοίξουν οι πόρτες για το μεγάλο αγώνα, δεν έχω ν’ανταγωνιστώ τίποτα, εκτός από τον εαυτό μου. Σύμμαχος μου τα 20 χρόνια που φωτoγράφιζω live, η νέα μου φωτογραφική μηχανή, η αγάπη και το μεράκι για τη δουλειά μου, αλλά και η λαχτάρα που σε λίγα λεπτά θα δω το αγαπημένο μου συγκρότημα ζωντανά μπροστά μου.

Η είσοδος των U2 συνοδεύεται από το Space Oddity του David Bowie ενώ τους παρακολουθώ από τις οθόνες του stage να μπαίνουν στο συναυλιακό χώρο. Η καρδιά μου κινδυνεύει να σπάσει όμως ταυτόχρονα κάτι με προσγειώνει ήρεμα στα πόδια μου. Η στιγμή έχει φτάσει, είναι η δική μου στιγμή και δεν θέλω να χάσω τίποτα.

Σχεδόν δεκαπέντε λεπτά κράτησε το shooting, λίγα σε απόλαυση για μένα αλλά αρκετά για τον φακό μου. Στο  “Return of the string ray guitar” ο χώρος ζωντανεύει μαζί με το κοινό που ξεσηκώνεται. Ο Bono μέσα από ένα σύννεφο καπνού κατευθύνεται προς το μέρος μου ουρλιάζοντας «Αθήνα! Ελλάδα!»  και στέκεται ακριβώς μπροστά μου αυτοσχεδιάζοντας σ’ένα εκπληκτικό χορευτικό για ένα ολόκληρο λεπτό. Η μηχανή μου τραβάει ασταμάτητα, τον «πυρoβoλώ» ασύστολα σαν να τον έχω άχτι, τα συναισθήματα είναι απερίγραπτα, ένταση και φωτογραφική ηδονή, ίσως σαν το καλύτερο sex της ζωής μου.

Μπήκα στην αρένα με τον υπόλοιπο κόσμο και είδα όλη τη συναυλία. Έφυγα μαγεμένος για το studio μου καθώς βιαζόμουν να δω τη δουλειά μου.
 Όλη η αλήθεια και η μαγεία αυτής της συναυλίας έχει αποτυπωθεί στις φωτογραφίες μου.
Εκεί το νιώθεις μέσα σου δυνατά, σαν να είσαι εκεί,  σαν να να το ξαναζείς.

Γιάννης Βελισσαρίδης

Exhibitions:

Athens 18 December 2010/ BOOZE COOPERATIVA
57 kolokotroni str., Tel.2114000863, Time:21:00

Thessaloniki 17 January 2011 / Thermaikos Café bar
l.nikis 21 str., Tel.2310 239842,Time: 21:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

RadioPoint.Web Radio