Στη ζελατίνα είναι ακόμα

Eτοιμάζεται ο Τοτός να βγει με την Αννούλα.Καθώς πήγαινε προς την πόρτα είδε τον πατέρα του να του λέει:


Τοτέ,προφυλακτικό φόρεσες;

Όχι μπαμπά.Αν γίνει κάτι με την Αννούλα,θα το βάλω.

Και πού ξέρω εγώ ρε κωλόπαιδο πως θα το φορέσεις;Αν δεν το βάλεις τώρα,έξω δεν βγαίνεις!!

Καλά ρε μπαμπά,αν είναι να μου ζαλίσεις τα κάκαλα.

Έτσι ο Τοτός φόρεσε το προφυλακτικό και πήγε στην Αννούλα.Εκεί στην παραλία που είχαν αρχίσει τα "Αχ" και τα "Βαχ" ο Τοτός παίρνει το θάρρος και ρωτάει την Αννούλα:
Αννούλα,Αννούλα, μωρό μου θέλεις να κάνουμε έρωτα;

Τοτέ μου,νομίζω πως είναι η ώρα εδώ και τώρα!

Έτσι ο Τοτός πάει την Αννούλα σε ένα ξενοδοχείο νοικιάζουν ένα δωμάτιο και αρχίζει η Αννούλα να βγάζει σιγά-σιγά και τα εσώρουχα...

Τοτέ μου,τα βλέπεις αυτά τα ζουμερά τα β@@@@@α;Μόνο ο καυτός ήλιος το καλοκαιρι τα έχει νιώσει.

Αυτό το τουρλωτό κ@@@@@@ι το βλέπεις;

Το βλέπω,μωρό μου!!!

Μόνο η αύρα της θάλασσας το έχει αγγίξει.Αυτό το μ@@@@@ι το βλέπεις;Μόνο το νερό του μπάνιου το έχει αγγίξει.

Έτσι ο Τοτός κατεβάζει κι αυτός το μποξεράκι,λέει:

Αννούλα αυτό εδώ το βλέπεις;

Το βλέπω Τοτέ μου!!

Στη ζελατίνα είναι ακόμα μωρέ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

RadioPoint.Web Radio