Στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή παραπέμπεται το θέμα της αυθαίρετης χρέωσης sms



Στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της ΓΓ Καταναλωτή παρέπεμψε o «Συνήγορος του καταναλωτή» το πρόβλημα που έχει προκύψει με την αυθαίρετη αποστολή και χρέωση γραπτών μηνυμάτων κινητής τηλεφωνίας (sms) στο πλαίσιο της παροχής συνδρομητικών Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης από πενταψήφιους αριθμούς.

Η Αρχή σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι κατά το στάδιο διερεύνησης των καταγγελιών, έχει ήδη διαπιστωθεί η εφαρμογή παραπλανητικών πράξεων και παραλείψεων κατά την εμπορική επικοινωνία οι οποίες στρεβλώνουν την οικονομική συμπεριφορά του μέσου καταναλωτή.

Μετά από συναντήσεις ειδικών επιστημόνων της Αρχής με εκπροσώπους της ΕΕΤΤ και της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος από τις οποίες προέκυψε ότι μεγάλος αριθμός καταναλωτών υποβάλει καταγγελίες με παρόμοιο περιεχόμενο και στους τρεις ανωτέρω φορείς, «κρίθηκε σκόπιμο, με σκοπό την αποτελεσματικότερη προστασία των καταναλωτών, οι σχετικές καταγγελίες να διαβιβάζονται στη Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή για τις δικές της κατά νόμο ενέργειες σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 13 Α 'Κυρώσεις' του Ν. 2251/1994 ΦΕΚ Α 159 'Προστασία των Καταναλωτών', όπως ισχύει, καθώς και στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, για τη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών'.»

Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι οι ανωτέρω φορείς έχουν καθιερώσει πλαίσιο διαρκούς συνεργασίας με σκοπό την αποτελεσματικότερη εποπτεία, λειτουργία και ρύθμιση της υπό κρίση αγοράς, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί με το από 1ης Οκτωβρίου 2009 δελτίο Τύπου της ΕΕΤΤ.

Αυτό το κείμενο ειναι από το in.gr,στη διεύθυνση http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1081421&lngDtrID=252

1 σχόλιο:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καιρός ήταν να γίνει κάτι!
Αστα, έχω πέσει θύμα κι εγώ και είδα κι έπαθα να γλιτώσω από την "με το ζόρι" εξυπηρέτηση.
Κι όταν επιτέλους ξεμπέρδεψα ήμουν ελαφρύτερη κατά κάποιες εκατοντάδες ευρώ!
Προς γνώση και συμμόρφωση!!
Καλό βράδυ!