Εδώ είμαστε λοιπόν.


Πέρασαν πολλά χρόνια από την τελευταία εκπομπή που κάναμε στα Fm. Ούτε θυμάμαι πόσα, αλλά ούτε και θέλω.
Τόσα χρόνια αποκλεισμένος και τιμωρημένος στην σαδομαχιστική ακρόαση των Play List, δεν αναπολώ καθόλου αυτά τα ξερά χρόνια.
Και μια καλή μέρα εκεί που ήμουν χαμένος σε διάφορες σελίδες στο Internet, πέφτω πάνω σε ένα Web Radio. Τι πρωτόγνωρο συναίσθημα ήταν αυτό? Ένοιωσα μια αγαλλίαση ψυχής χωρίς προηγούμενο.
Η εξερεύνηση συνεχίστηκε για πολλά χρόνια. Στο τέλος σφηνώθηκε αυτή η τρελή ιδέα. Να φτιάξουμε τον δικό μας ραδιοφωνικό σταθμό. Να παίζουμε τις δικές μας μουσικές έτσι όπως ξέρουμε εμείς, να παίζουμε πολλά είδη και όχι μόνο εμπορικά, να ξεκολλήσουμε από τον βούρκο του λαικοσουξέ, να παίζουνε οι παραγωγοί αυτά που θέλουνε, αυτά που ψάχνει να ακούσει ο κόσμος.
Δεν ήθελα και πολύ, όσοι με γνωρίζουνε…. ξέρουν.
Ξεκινήσαμε με τον υπολογιστή, μετρώντας τη δύναμη μας σε ακρόαση και ανταπόκριση και στο τέλος αποφασίσαμε και για το μεγάλο βήμα. Μετά από πάρα πολλά προβλήματα, αναποδιές, πληρωμές και πολύ πολύ προσωπική δουλειά, επιτέλους από αρχές Αυγούστου καταφέραμε να έχουμε το στέκι μας. Καταφέραμε να φτιάξουμε το studio όπως εμείς θέλουμε και με τα μηχανήματα που εμείς θέλαμε.
Έτσι τώρα μας ακούτε από το Internet με τον τρόπο που εμείς επιλέξαμε.
Και είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε τα καλύτερα για την μουσική, για τους ακροατές.
Βέβαια εδώ ανέκυψε όπως ήταν φυσικό το πρόβλημα τις συντήρησης μιας και όλα αυτά θέλουν λεφτά για να υπάρχουν.
Πιστεύω ότι και εκεί θα καταφέρουμε να κερδίσουμε το στοίχημα.
Βλέπεται πιστεύω πολύ σε αυτό που κάνουμε και στο τέλος θα τα καταφέρουμε.
Η διαφήμιση είναι ο βασικός τρόπος εσόδων για την συνέχεια αυτού του ονείρου. Έτσι μαζί με το ράδιο ανέβηκε και αυτή η ιστοσελίδα που μας φιλοξενεί. Άλλο ένα αδιάκοπο τρέξιμο για ανεύρεση γνώσης ώστε να δημιουργήσουμε ένα σημείο αναφοράς σε αυτό τον απέραντο κόσμο του Internet.
Οι παγίδες είναι πάρα πολλές και οι έξυπνοι περιμένουν τους πρωτάρηδες στη γωνία. Ευτυχώς μέχρι τώρα μας πήγαν όλα καλά και οι απώλειες ήταν μηδαμινές έως ανύπαρκτες.
Εκεί που σπάσαμε το κεφάλι μας ήταν τι μορφή θα δίναμε στην ιστοσελίδα μας. Κάναμε πολλά πειράματα και τελικά καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο κόσμος θέλει απλά και εύκολα.
Αυτό λοιπόν που σας προσφέρουμε είναι αυτό που εσείς επιλέξατε. Η ανανέωση βέβαια ποτέ δεν σταματάει. Πάντα ψάχνουμε τρόπους ώστε να σας προφέρουμε νέες επιλογές ώστε η ιστοσελίδα μας να σας είναι αρεστή. Η γνώμη σας ποτέ δεν μας είναι αδιάφορη.
Πάντα περιμένουμε τα e-mail στο radio@radiopoint.gr και να είστε σίγουροι ότι έχουν την προσοχή μας.
Τέλος να σας αναφέρω ότι σύνθημα μας είναι πάντα η ανάγκη για καλή μουσική.
RadioPoint. The Music Point In Your Soul. Stay Tuned

6 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα παιδιά! Ήρθα να κάνω παράπονο! Εγώ γιατί δεν έχω player? Γιατί κανείς δε μου το πρότεινε, ε? Που ήμουν η πρώτη σας φίλη και καλή γειτόνισσα?
Θέλω το player μου τώρα! Να μου πείτε πώς θα το ανεβάσω στο blog μου, οκ?
Φλιά!

Unknown είπε...

Ήρθαααααααααααα! Καλώς όρισα :D. Να σε ρωτήσω λίγο... Μου έστειλες ένα κωδικούλη για να έχω κουμπάκι να παίζω τη μουσικούλα σας... Σαν να με πηγαίνει αλλού και αλλού όμως. Βέβαια δεν πολυασχολήθηκα να δω μήπως και έκανα λάθος...Τέλος πάντων, θα το ξανακοιτάξω. Φιλιάααα!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Που με πήγες τώρα, χρόνια πίσω. Τίτε που κρύβαμε τους σταθμούς στο ψυγείο όταν πέρναγαν τα ραδιογωνιόμετρα από την γειτονιά. Μπορώ να βάλω το ραδιοφωνάκι σας στο η στα blog μου; Και αν ναι πως; Υπόχρεος.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Χα μόλις τα κατάφερα. Τώρα τα blog μου παίζουν και μουσικούλα. Τέλεια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λίγο αργοπορημένη όπως πάντα διάβασα πως φιάξατε το σταθμό σας και με έκανες να αισθανθώ όπως το καιρό που ήμουν φοιτήτρια και κάναμε ..διάφορα ( πολυτεχνείο, σχολή καλών τεχνών, κρυφά πάρτυ με βερμούτ και απαγορευμάνη μουσική και μετά έξοδος ανα δύο γιατί οι τρείς απαγορευόντουσαν).Εγώ το έβαλα ΟΜΩΣ δεν εγώ δεν τον ακούω..ΘΑ σκάσω ,ΓΙΑΤΙ; εσείς όλοι το ακούτε όταν μπαίνετε στο μπλοκ μου;

faraona είπε...

Πολυ ωραια ιδεα Μαριε.
Κι αφου ειστε και παρεα ακομη καλυτερα.

Καλο βραδυ και ου στελνω και μειλ.
ΤΩΡΑ ...αντε πια!

RadioPoint.Web Radio